Atelierul Electronistului Amator

Atelierul

Atelierul electronistului amator poate fi dupa posibilitatea fiecarui individ in parte, un colt intr-o camera a casei sau in cel mai fericit caz o incapere in care viitorul savant miniatural sa isi poata desfasura cercetarile nestingherit .

Atelierul ideal al electronistului amator este  prevazut cu un birou sau o masa pe care se vor aseza dispozitive ca sursa de tensiune , statia de lipit , generatoare de ton si in cazul celor care isi permit de la inceput un osciloscop. Atelierul mai trebuie utilat cu un panou pentru scule auxiliare ( pile , mici fierastraie , minibormasina pentru placi ,burghie,  diferite chei , ciocanele ) si un dulap sau rafturi pentru cutii in care se vor stoca piese sau ansamle ce vor servi viitoarelor proiecte electronice. Atelierul mai trebuie prevazut cu o mica menghina ce serveste la prinderea  anumitor piese ce trebuies prelucrate . In atelierul electronistului amator nu trebuie sa lipseaca un prelungitor cu un minim de 4 prize si un simplu dispozitiv de protectie ce consta in inserierea unui prelungitor a unui bec de 100w in caz de scurt circuit sigurantele din atelier nu vor bubui ci se va aprine becul .  Acesta este minimul de scule si spatii de depozitare din atelierul electronistului amator urmand ,cum am mai spus ,ca acesta sa isi procure scule si dispozitive necesare  pentru nevoile fiecaruia

Imaginea a fost luata de pe http://garage-workbench.net

3 thoughts on “Atelierul Electronistului Amator

  1. Stimate domn, vroiam sa va felicit pt modul tineresc in care ati realizat acest site/blog si pt informatiile clare si corect oferite. Si eu sunt pasionata de electronica si ma bucur cand mai gasesc oameni care impartasesc acelasi hobby. Am fost eleva a cercului de electronica, am lucrat pe partea de rework, intr-o firma de dispozitive de retea, dar si intr-un magazin IT, pe service. Actualmente lucrez la o firma de cablaje auto, insa gandul tot la electronica mi-a ramas. Din pacate astazi electronica a devenit un domeniu de nisa, din care toti imi zic ca daca as alege sa traiesc, nu as putea, pt cadin reparatii TV-radio si electrocasnice, e imposibil. Insa eu tot mai sper ca electronica va redeveni cea fost candva si ca se vor deschide cercuri pt pasionatii mici si mari. Daca cunoasteti astfel de cercuri, comunitati de electronisti sa-mi spuneti si mie va rog. Mie mi-ar placea sa am cum sa practic electronica zi de zi, dupa munca pt ca desi am urmat si postliceala si cursuri de calificare si urmeaza sa merg si la facultate, tot simt ca nu as putea sa ma satur de acest domeniu fascinant. Sper sa pastram legatura. In speranta unui raspuns, va multumesc.
    PS: am incercat sa trimit un mesaj acum cateva minute, insa mi-a picat conexiunea la internet

    • Va multumesc. Pacat ca traim intr-o tara unde timpul devine un lux. Nu ma pot ocupa cat as dori de acest site dar sper sa am mai multe postari in viitor.Va astept cu propuneri . Numai bine.

Lasă un răspuns

